KUNDENAVN

Hva kan vi hjelpe deg med?

• 27.11.2023 Barna hjelper brannvesenet å trygge julen
    Halden brannvesen skal i slutten av november undervise elever på fjerde trinn i grunnleggende brannvern og dele ut Brannvesenets julekalender. Den inneholder adventstidens viktigste budskap: hvordan få en trygg og brannfri høytid.
  • 22.11.2023 Støtte til organiserte fritidsaktiviteter
    Du kan nå søke støtte til deltakelse i organiserte fritidsaktiviteter for 2024, og skjemaet finner du på denne siden. Du kan søke om maksimalt 3000 kroner per år. Visste du også at idrettslagene har miljøkontakter som kan bistå ved behov?

Her kommer du til haldenskolen.no og info som gjelder for alle skolene

Vær obs på at disse lenkene vil ta deg bort fra skolenes nettside, og videre til Halden kommunes felles nettsted for skoler.

På halden.kommune.no kan du finne informasjon om disse tjenestene

Her kan du finne nyttig informasjon om andre tjenester kommunen tilbyr. Vær obs på at disse lenkene vil ta deg bort fra skolenes nettside, og videre til Halden kommunes nettsider.